Subject: Türkiye'den Rusya'ya İhracat ve Transit - Intermodal taşımacılık
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Mar 2023 08:01:45 +0430

Türkiye'den Rusya'ya intermodal taşımacılık

RUSCO Türkiye Karadeniz hattı (FTBS), Rusya – Türkiye – Rusya güzergahında 
ihracat ve ithalat yük taşımaları gerçekleştirmekte ve düzenli intermodal 
RUSCO hizmetlerini kullanarak bölgelere demiryolu ve karayolu ile mal 
göndermektedir.

Hizmetler Hakkında

RUSCO Turkey Karadeniz (FTBS) deniz hattı, Türkiye’den Rusya’ya tüketim 
malları ulaştırıyor ve Rus sanayisinin ürünlerinin ihraç edilmesine olanak 
tanıyor. Gemilerimiz İstanbul, Gebze, Mersin ve Novorossiysk’e haftalık 
sefer yapmaktadır. Ayrıca Aleksanderia ve Mersin’e teslimat yapılmaktadır.

RUSCO ’nun düzenli demiryolu ve karayolu hizmetleri, Rusya’nın herhangi bir 
bölgesinden mal ihraç etmenin yanı sıra ülke içinde ithal mal teslim etme 
olanağı sağlar. Rotalarımız Novorossiysk, Moskova, St. Petersburg, 
Volgograd, Tolyatti, Kazan, Samara, Izhevsk, Ufa, Perm, Nizhnekamsk, 
Yekaterinburg, Krasnoyarsk, Irkutsk, Omsk, Magnitogorsk, Chelyabinsk, 
Novosibirsk, Surgut, Barnaul ve Vladivostok’tan geçmektedir.

FTBS hattında taşımalar hem bir müşterinin konteynerlerinde hem de RUSCO ’nun 
kendi konteynerlerinde gerçekleştirilir. Hizmetin bir parçası olarak, 
müşteri gümrükleme, depo lojistiği, yeniden yükleme ve malların kapıdan 
kapıya teslimi için bir dizi hizmet sipariş edebilirsiniz. Ayrıca 
müşterimizin talebi doğrultusunda Türkiye içinde teslimat hizmeti de 
vermekteyiz.

RUSCO Türkiye Karadeniz deniz yolu, Türkiye'den Rusya'ya tüketim malları 
teslim ediyor

FTBS hattında taşımalar hem bir müşterinin konteynerleri ile hem de RUSCO  ’nun 
kendi konteynerleri ile yapılmaktadır.

Best Regards

Ms.Ayşe BEYAZGUL
Russia * Beyaz Rusya Network Manager
Tel +90 212 66200 31 – Dahili :5055
Mobil : +90532-6827975 - +90505 0858902 Müşteri Hizmetleri: 444 23 98

Mail Listesinden çıkmak için lütfen 
<https://www.rcsturkey.com/?email=[email-masked]>   linki  tıklayınız.  <https://www.rcsturkey.com/mailokundu.php?mailadresi=[email-masked] 
&tarih=2023-03-30&baslik=90&mailgrubu=1>