Subject: Kaspersky Internet Security Multi-Device Middle East Edition - Activation Key
From: "KEYIRAN | Sales" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Sep 2023 20:25:27 +0330

<http://keyiran.com/> 

 

 

 

ضمن تشکر از خريد شما از  <http://keyiran.com/> KEYIRAN ، بعد از دانلود نرم افزار ، کد زیر را جهت فعال سازی نرم افزار استفاده نماييد.

 

 

 

 

 

مشخصات لایسنس

 <https://my.kaspersky.com/> https://my.kaspersky.com/

Activation Code(s) :

UHBKQ-BF8F8-WH9A1-1D1C8 

Product

Kaspersky Internet Security Multi-Device Middle East Edition

User

2 Device

Expiry Date

1 Year

 

نکات ضروری :

لطفا Activation Code  را برای فعال سازی در نرم افزار وارد نمایید.

لطفا اطلاعات لایسنس را نزد خود نگهداری کنید و استفاده از این Activation Code فقط برای تعداد کامپیوتر ذکر شده مجاز است در غیر این صورت شامل گارانتی نمی باشد.

 

 

 

 

پشتیبانی محصولات

 

پاسخگویی از طرق تلفن

شنبه تا 4 شنبه از 9 صبح تا ساعت 17

•

 

 

با ما از طریق زیر در تماس باشید

تلفن : 22785433-021

•

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت

•

 <http://order.keyiran.com/submitticket.php> ارسال تیکت پشتیبانی

•

 

آموزش :

نحوه فعال سازی  <http://keyiran.com/active-learning-kaspersky-internet-security.html> Kaspersky Internet Security

 

لینک دانلود برای ویندوز:

 <https://www.kaspersky.com/downloads/thank-you/internet-security?icid=gl_sup-site_trd_ona_oth__onl_b2c___tri-dl____kis___&_ga=2.138091958.783900959.1599995122-249377958.1508709666> Download - English Language - 2021

 <https://products.s.kaspersky-labs.com/homeuser/kis2020/20.0.14.1085a/english-INT-0.635.0/3230393837397c44454c7c31/kis20.0.14.1085aen_19290.exe> Download - English Language - 2020 <https://products.s.kaspersky-labs.com/english/homeuser/kis2018/kis18.0.0.405aben_12780.exe> 
 <https://products.s.kaspersky-labs.com/homeuser/kis2019/19.0.0.1088a/english-0.1651.0/5c42f68b/kis19.0.0.1088_en-il_full.exe> Download - English Language - 2019 <https://products.s.kaspersky-labs.com/english/homeuser/kis2018/kis18.0.0.405aben_12780.exe> 

 لینک دانلود برای اندروید:

 <http://app.appsflyer.com/com.kms.free?pid=Support&c=Global_DWNLBTN> Download - Play Store
 <https://order.keyiran.com/dl.php?type=d&id=6> Download - Keyiran

 لینک دانلود برای مک:

 <https://www.kaspersky.com/downloads/thank-you/mac-security> Download

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این Email از وب سایت keyiran.com برای شما ارسال شده است.
برای اطلاعات بیشتر لطفابه وب سایت ما مراجعه فرمایید.  <http://www.keyiran.com/> http://www.keyiran.com