Subject: Mail delivery failed: returning message to sender
From: "Mail Delivery System" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:48:27 +0330

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  [email-masked]
    host mx.poczta.onet.pl [213.180.147.146]
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<[email-masked]>:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected:
    User unknown

Subject: Szybkie randki z dziewczynami.
From: "Jaclyn" <[email-masked]>
To: "Jaclyn" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:48:19 +0330

Witam!
Jak się masz? To ja Jaclyn. Czy wiedziałeś?
Mam dla ciebie bardzo nieskromną ofertę, powiem ci to teraz!
Pewnie pamiętasz, byłem żonaty, więc już pół roku temu go zostawiłem i 
rozwiodłem się…
Zdradził mnie, nawet flirtował z moją siostrą, draniu!
Więc jestem teraz sam, też mi się nudzi, chcę odpocząć, spędzić z kimś czas, 
gdzieś pojechać.
Co powiesz na dołączenie do mnie, ja płacę za wszystko, nie ma problemów z 
finansami.
chyba nadal nie rozumiesz o kogo chodzi :)
Będziesz musiał odkryć wszystkie karty i zostawić swój profil na portalu 
randkowym: Jaclyn_bitch09 
<https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Finvitingchicksy2.com%2F%3Futm_source%3DxbLFYxVGI3yBud%26utm_campaign%3DK5&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw37PJ1BwulEvt9s73gso4K3>
Są moje zdjęcia, rozpoznasz mnie od razu po zdjęciu!
Więc czekam na Ciebie na stronie, napisz do mnie w profilu!
Z pozdrowieniami, Jaclyn

  _____

© 2023 sej-global.com. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jeśli ta wiadomość została sklasyfikowana jako spam i masz trudności z 
wyświetlaniem obrazów lub korzystaniem z łączy, rozważ przeniesienie jej do 
folderu odbiorczego.
Ta wiadomość e-mail została wysłana do [email-masked], ponieważ 
subskrybujesz nasz biuletyn. Jeśli otrzymałeś ją przez pomyłkę lub nie 
chcesz już otrzymywać naszych e-maili, prosimy o rezygnację.