Subject: Mail delivery failed: returning message to sender
From: "Mail Delivery System" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:48:37 +0330

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  [email-masked]
    host mx.tlen.pl [193.222.135.150]
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<[email-masked]>:
    550 "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1)

Subject: Specjalnie dla Was duża ilość życzliwych kobiet.
From: "Viola" <[email-masked]>
To: "Viola" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:48:28 +0330

Nazywam się Viola i chciałbym skorzystać z okazji, aby Cię poznać.
Jestem seksowną, miłą i otwartą dziewczyną, która marzy o spotkaniu z 
pozytywnym mężczyzną zdolnym do dobrych uczynków.
W życiu brakuje flirtu, uwagi i seksu. Dlatego bardzo chcę wypełnić tę lukę 
w moim życiu.
Jestem pewien, że pomożesz mi zacząć życie od nowa. Mam nadzieję, że Cię to 
nie przestraszy i okażesz zainteresowanie mną, możesz odwiedzić mój profil.
Użyj mojego pseudonimu podczas wyszukiwania Viola-little 
<https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Finvitingchicksy2.com%2F%3Futm_source%3DQ9C38RLCjJlf5%26utm_campaign%3DK5&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw04d_HNX5UQoT4LVaeqtkBl> 
, nie zapomnij się zarejestrować, ponieważ goście nie mogą przeglądać kont 
innych osób.
Po rejestracji spotykamy się na czacie i komunikujemy się online.

  _____

© 2023 sej-global.com. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jeśli ta wiadomość została sklasyfikowana jako spam i masz trudności z 
wyświetlaniem obrazów lub korzystaniem z łączy, rozważ przeniesienie jej do 
folderu odbiorczego.
Ta wiadomość e-mail została wysłana do [email-masked], ponieważ subskrybujesz 
nasz biuletyn. Jeśli otrzymałeś ją przez pomyłkę lub nie chcesz już 
otrzymywać naszych e-maili, prosimy o rezygnację.