Subject: Mail delivery failed: returning message to sender
From: "Mail Delivery System" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:49:15 +0330

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  [email-masked]
    host mx.interia.pl [217.74.65.64]
    SMTP error from remote mail server after RCPT
TO:<[email-masked]>:
    550 5.2.1 Mailbox not available / Konto niedostepne, czytaj wiecej:
    http://l.int.pl/500

Subject: Po prostu wejdź!
From: "Winter" <[email-masked]>
To: "Winter" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:49:06 +0330

Cześć, nazywam się Winter, jak się masz?
Widzę, że jesteś przystojnym mężczyzną, a ja jestem też bardzo atrakcyjną 
dziewczyną, więc po co marnować czas?!
Spotkajmy się i będę czekać na Ciebie o północy! Znajdź mój profil 
Aweetie-Winter 
<https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Finvitingchicksy2.com%2F%3Futm_source%3DQ9C38RLCjJlf5%26utm_campaign%3DK5&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw04d_HNX5UQoT4LVaeqtkBl> 
.
Będę na ciebie czekał!

  _____

© 2023 sej-global.com. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jeśli ta wiadomość została sklasyfikowana jako spam i masz trudności z 
wyświetlaniem obrazów lub korzystaniem z łączy, rozważ przeniesienie jej do 
folderu odbiorczego.
Ta wiadomość e-mail została wysłana do [email-masked], ponieważ 
subskrybujesz nasz biuletyn. Jeśli otrzymałeś ją przez pomyłkę lub nie 
chcesz już otrzymywać naszych e-maili, prosimy o rezygnację.