Subject: Mail delivery failed: returning message to sender
From: "Mail Delivery System" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:49:29 +0330

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  [email-masked]
    host mx.interia.pl [217.74.65.64]
    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<[email-masked]>:
    550 5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta, czytaj wiecej:
    http://l.int.pl/500

Subject: Kristen zostawił dla Ciebie nową wiadomość.
From: "Kristen" <[email-masked]>
To: "Kristen" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 00:49:20 +0330

Cześć jak się masz? Zapraszam do poznania nas już teraz.
Chcę zemścić się na mężu za to, że po raz kolejny wpadł mi w oko ze swoją 
kochanką.
Mój przyjaciel pokazał mi twoje zdjęcia i od razu zdałem sobie sprawę, że 
cię potrzebuję.
Jesteś bardzo pięknym i seksownym mężczyzną, zakochałem się w tobie.
Jestem pewien, że będziemy się świetnie bawić, napisz do mnie na tej 
stronie, mój profil jest oznaczony jako Dirty_Kristen-30 
<https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Finvitingchicksy2.com%2F%3Futm_source%3Dj8tgn4RCdm5TR%26utm_campaign%3DK5&sa=D&sntz=1&usg=AOvVaw25fMCqC6G4eoYPlOLHqce0> 
.
Będę czekać na Twoją wiadomość!

  _____

© 2023 sej-global.com. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jeśli ta wiadomość została sklasyfikowana jako spam i masz trudności z 
wyświetlaniem obrazów lub korzystaniem z łączy, rozważ przeniesienie jej do 
folderu odbiorczego.
Ta wiadomość e-mail została wysłana do [email-masked], ponieważ 
subskrybujesz nasz biuletyn. Jeśli otrzymałeś ją przez pomyłkę lub nie 
chcesz już otrzymywać naszych e-maili, prosimy o rezygnację.